سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403  
اخبار
1402/6/4 شنبه
✔️ به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در آدیسابابا؛
✔️ نشست مشترک مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور با کارگزاری های بین المللی جذب در کشور اتیوپی

.




✔️ برگزاری جلسه برخط مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور با کارگزاران جذب دانشجو در اتیوپی

 ➖ به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در آدیسابابا، نشست مشترک مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور با کارگزاری های بین المللی جذب در کشور اتیوپی برگزار گردید. 
 ➖ در این جلسه که صبح روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سه کارگزاری برتر اتیوپیایی در جذب دانشجو، نمایندگی جمهوری اسلامی در اتیوپی و دفتر همکاری های دانشگاه و به صورت برخط برگزار شد که مهمترین امتیازات و ویژگی های تحصیل در دانشگاه بزرگ پیام نور و روشهای همکاری فی مابین، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
         
                        

 ➖ دکتر پیمان آقائی، رئیس مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور در این جلسه هزینه های پائین تحصیل در دانشگاه پیام نور، بهره مندی از ظرفیت گسترده اساتید  برجسته و ممتاز، تنوع بالای رشته ها، مقاطع تحصیلی، امکانات گسترده آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه را فرصت مناسبی برای تحصیل دانشجویان بین المللی برشمرد و از آمادگی کامل دانشگاه پیام نور برای توسعه همکاری های علمی و آموزشی با آفریقا خبر داد. 
 ➖ در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ دانشجو از کشورهای مختلف در دانشگاه پیام نور مَشغول تحصیل می باشند که بیشتر آنان را اتباع کشورهای عراق و افغانستان تشکیل می دهند. 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر