جمعه 10 فروردین 1403  
اخبار
1397/7/17 سه‌شنبه
اطلاعیه ارزیابی جامع دوره کارشناسی ارشد
اطلاعیه ارزیابی جامع دوره کارشناسی ارشد آذر ماه سال 97

.



اطلاعیه ارزیابی جامع دوره کارشناسی ارشد آذر ماه سال 97

 

دانشجویان دوره کارشناسی ارشد درصورت کسب نمره قبولی درهمه دروس دوره تحصیلی (جبرانی، اصلی، اضافی، اختیاری و ... مطابق لیست ارائه دروس) و اخذ نتیجه قبولی دروس آخرین نیمسال تحصیلی خود می توانند در آزمون جامع این دوره شرکت نمایند. ضمنا کسب نمره 12در هر درس و اخذ میانگین 14 در کل دوره جهت شرکت در آزمون جامع، الزامی است. دانشجویی که هنوز معدل کل دریافت ننموده اند، نمی تواند در آزمون جامع شرکت نماید. یادآور می شود انتخاب دروس آموزش محور باید قبل از آزمون جامع صورت پذیرد.

ü     اخذ نمرات قبولی دروس عملی، سمینار و ... و درج آن در سیستم گلستان، قبل از آزمون جامع الزامی است.چنانچه دانشجویی تا قبل از انتخاب واحد نیمسال آینده موفق به دریافت نمره در دروس فوق در سیستم نشود، بایستی مجددا نسبت به انتخاب آن واحد درسی با پرداخت شهریه در نیمسال آتی اقدام نماید.ضمنا چنانچه دانشجویی نسبت به ارائه کارعملی، سمینار، آموزش محور و ... به استاد مربوطه اقدام نموده و پس از تایید کار توسط استاد، موفق به دریافت نمره نشده است ضروری است سریعا تا تاریخ 97/7/10، موضوع را از استاد مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

ü     زمان برگزاری آزمون جامع روزهای دوشنبه 97/9/12 و چهارشنبه 97/9/14 می باشد.

ü     درصورتی که دانشجو در آزمون جامع، در تاریخ فوق شرکت نکند، لازم است آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون جامع نوبت بعد اعلام نموده و فرم جدید را تکمیل نماید؛ که در این صورت برای دانشجو در سیستم گلستان برای نیم سال اول 98-97، آیتم" مرخصی تحصیلی با احتساب در سنوات و با پرداخت شهریه" ثبت خواهد شد و دانشجو ملزم به پرداخت شهریه ثابت بابت عدم شرکت در آزمون جامع خواهد بود.

ü     عناوین دروس و رشته های تحصیلی آزمون جامع جهت اطلاع پیوست می باشد و همچنین در سایت مرکز نیز  isc.pnu.ac.ir قابل دسترسی است چنانچه رشته تحصیلی دانشجویی، در لیست رشته های دروس آزمون جامع موجود نمی باشد، لازم است مراتب سریعا از طریق ایمیل به اطلاع سرکار خانم کرباسی رسانده شود. ضمنا. وضعیت منابع درسی دروس آزمون جامع  مطابق  با وضعیت  منابع درسی نیم سال اول سال تحصیلی 98-97 در سایت دانشگاه به آدرس زیر خواهد بود:

www.pnu.ac.ir قسمت آموزش -  دفتر تحصیلات تکمیلی - اخبار - منابع درسی نیمسال اول 98-97 کارشناسی ارشد  (توجه به شرح پیوست منابع الزامی می باشد. )

ü     فرم اعلام آمادگی شرکت در آزمون جامع به پیوست و نیز در سایت مرکز موجود می باشد. لازم است پس از مطالعه دقیق فرم، چنانچه حایز شرایط می باشید، حداکثر تا تاریخ 97/7/10 نسبت به تکمیل و عودت آن به آدرس ایمیل سرکار خانم کرباسیpr_isc3@pnu.ac.ir  اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارسال به موقع، مجاز به شرکت در آزمون جامع آذرماه سال 97 نبوده و باید در آزمون جامع دوره بعد شرکت فرمایید و مجددا  فرم اعلام آمادگی جدید را تکمیل نمایید.

ü     آزمون جامع در ایران و در کشورهای دارای نمایندگی، مطابق با آیین نامه آموزشی این دفتر، تحت نظارت ناظر اعزامی مرکز به صورت حضوری برگزار می شود چنانچه دانشجویی به دلایل موجه (با ارائه مدارک مستدل) امکان حضور در ایران یا نمایندگی را نداشته باشد می تواند تقاضای شرکت در ارزیابی جامع آنلاین را ارائه نماید. در صورت تایید نهایی مدارک ایشان در شورای آموزشی دفتر، دانشجو مجاز به شرکت در آزمون آنلاین  خواهد بود. 

ü     درکشورهایی که برای اعزام ناظر، مشکل اخذ روادید وجود داشته باشد (مانند کویت و قطر)، از این تاریخ دانشجویان این نمایندگی ها می بایست برای شرکت در آزمون جامع در یکی از حوزه های برگزارکننده آزمون ( کشور امارات- دبی و ایران تهران) شرکت نمایند. لذا مقتضی است مراتب به اطلاع کلیه دانشجویان رسانده شود تا تمهیدات لازم برای حضور در یکی از دو محل تعیین شده صورت پذیرد.

ü     آزمون دانشجویان در کشورهایی که در آنها نمایندگی وجود ندارد، در یکی از دومحل تعیین شده ( امارات- دبی و ایران تهران) با درخواست کتبی دانشجو انجام خواهد شد که متعاقبا آدرس محل آزمون در تهران در سایت مرکز isc.pnu.ac.ir نیز اعلام خواهد شد. حضور دانشجو یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری امتحان ضرورت دارد.

ü     به همراه داشتن کارت دانشجویی عکسدار در کلیه جلسات آزمون الزامی است. چنانچه دانشجویی فاقد کارت دانشجویی می باشد، لازم است سریعا برای دریافت کارت دانشجویی از طریق این مرکز اقدام نماید. از آنجا که مسوولین امتحانات از دانشجویان فاقد کارت دانشجویی جهت شرکت در آزمون ممانعت به عمل خواهند آورد، لازم است دانشجویانی که فاقد کارت دانشجویی  می باشند حداکثر تا تاریخ 97/7/10 عکس خود را با فرمت jpg  (نام فایل شماره دانشجویی) اسکن و ذخیره و به آدرس ایمیلm.hasani@pnu.ac.ir (سرکار خانم حسنی) ارسال نمایند تا کارت دانشجویی صادر گردد.

ü     لازم است تسویه حساب مالی (درصورت تحت پوشش بودن نمایندگی، در ابتدا تسویه حساب با آن نمایندگی و سپس با این دفتر به آدرس ایمیل pr_isc5@pnu.ac.ir یا با شماره تماس 22455091 سرکار خانم محمودی تا تاریخ 97/7/10) انجام پذیرد در غیر این صورت انتخاب واحد دروس آزمون جامع در سیستم گلستان توسط این مرکز انجام نخواهد شد. ضمنا هنگام حضور برای تسویه حساب مالی، به همراه داشتن کلیه فیش های پرداختی دوره تحصیلی (اعم از اصل و کپی فیش) ضروری است.

ü     درصورت ایجاد وقفه در تحصیل، دانشجو موظف است درخواست کتبی خود را (مرخصی تحصیلی) به آدرس ایمیل سرکار خانم کرباسی  pr_isc3@pnu.ac.ir ارسال نماید تا مرخصی تحصیلی منظور گردد. بدیهی است برای نیم سال هایی که دانشجو دچار وقفه تحصیلی شده باشد باید برای دانشجو مرخصی تحصیلی با پرداخت شهریه منظور خواهد شد.

ü     دانشجو ملزم به پرداخت شهریه متغیر دروس متناسب با واحدهای درسی در نظر گرفته شده برای این آزمون، برابر شهریه مصوب دانشگاه است.

ü     حداقل نمره قبولی در ارزیابی جامع 12 از بیست می باشد. لذا در صورت عدم کسب نمره قبولی در یک دوره، دانشجو می تواند صرفا دروس با نمره زیر دوازده را در ارزیابی جامع دوره بعد، مجددا امتحان دهد.

تبصره: درصورت عدم کسب نمره قبولی، متقاضی در مقطع کارشناسی می تواند در آزمون حداکثر  یک درس را زیر نظر این دفتر، با رعایت مقررات مربوط و با هماهنگی این دفتر،صرفا در داخل کشور به صورت معرفی به استاد بگذراند.

ü     طبق مقررات و آیین نامه های دانشگاه، دانشجو می تواند تا سقف طول تحصیل در ارزیابی جامع شرکت نماید، در صورت عدم موفقیت در این آزمون، دانشجو از ادامه تحصیل محروم خواهد شد و هیچگونه مدرکی برای وی صادر نخواهد شد.

ü     دانشجویان اتباع غیر ایرانی شاغل به تحصیل از شرکت در ارزیابی جامع معاف می باشند.

ü     اگر دانشجویی پس از شرکت در آزمون جامع، نسبت به نمرات ارزیابی جامع خود اعتراض داشته باشد می تواند اعتراض کتبی خود را بطور دقیق با ذکر مورد اعتراض، صرفا تا یکماه پس از اعلام نمرات در سیستم گلستان، به آدرس ایمیل f_valinejad@pnu.ac.ir) سرکار خانم ولی نژاد) ارسال نماید. یادآور می شود پس از اتمام زمان یاد شده به اعتراضات ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ü     لازم است پس از قبولی در آزمون جامع، دانشجویان در اسرع وقت نسبت به ارسال مدارک (پشت و روی کارت ملی، تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل مدرک تحصیلی دوره قبل ) خود جهت فارغ التحصیلی با کارشناس مربوط سرکار خانم باکویی با ایمیل pr_isc4@pnu.ac.ir و یا با شماره تلفن 22485154 در تماس باشند.

ü     کلیه  نمایندگی های محترم دانشگاه در خارج از کشور، ملزم به ارسال مشخصات کامل دانشجویان خود در فایل اکسل (نام، نام خانوادگی، رشته تحصیلی همراه با گرایش، کشور- شهر، عناوین دروس، کد اختصاصی، محل آزمون، و تاریخ و ساعت آزمون) حداکثر تا تاریخ 97/7/10 می باشند در صورت عدم ارسال به موقع یا وصول آن بعد از تاریخ یاد شده، این مرکز هیچگونه تعدی در قبال مشکل پیش آمده نخواهد داشت.     

 




 

  دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر