پنجشنبه 9 فروردین 1403  
اخبار مراکز
1397/7/18 چهارشنبه
ریاست مرکز بین المللی قشم خبر داد :
کیفیت آموزشی رتبه اول بین دانشگاههای کشور متعلق به دانشگاه پیام نور است.

.



دکتر
علی نقی زاده :

دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی رتبه اول بین دانشگاههای کشور را دارا می باشد.

 

ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم در جمع تعدادی از دانشجویان گفت :

تحصیل در دانشگاه پیام نور امتیازات ویژه ای برای کارکنان و شاغلین دارد. امکان ثبت نام برای همه افراد با هر گروه سنی، داوطلبان و غایبان کنکور، شاغلین، کارکنان، بانوان؛ برای کسانی که فرصت تحصیل و وقت کافی جهت حضور در کلاسهای درس را ندارند، نیز بهترین گزینه جهت تحصیل، دانشگاه پیام نور می باشد با توجه به اینکه الزامی برای حضور در کلاس درس برای دانشجو وجود ندارد.

تحصیل همزمان در دو رشته، سهولت در تغییر رشته و مهمان شدن در شهر مورد درخواست دانشجو، برگزاری کلاسها به صورت حضوری و الکترونیک از دیگر مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور میباشد.

علی نقی زاده در خصوص شهریه دانشجویان اضافه کرد: دانشگاه پیام نور جهت رفاه حال دانشجویان عزیز وام بانکی با کارمزدهای بسیار پایین تعلق خواهد گرفت که این عزیزان دغدغه شهریه و کارت ورود به جلسه را نداشته باشند.

وی ادامه داد : وام شهریه علاوه بر دانشجویان ورودی جدید، به دانشجویان قدیم دانشگاه نیز که تاکنون موفق به تسویه شهریه خود نشده و بدهکار هستند، تعلق میگیرد.

ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم در خصوص کیفیت تحصیل در این دانشگاه گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در مقاطع بالاتر در بهترین دانشگاه دولتی کشور پذیرفته شده اند و حتی در آزمونهای استخدامی نیز با توجه به سطح علمی مناسب نسبت به فارغ التحصیلان دانشگاههای دیگر موفق تر بوده اند و این نشان از کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد.

بیش از ۳۰ درصد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶؛ فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده اند. برترین رتبه های تک رقمی آزمون وکالت ۱۰ سال اخیر و ۱۰۰۹ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران؛ مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه پیام نور گذرانده اند.

وی با توجه با فرصت کم جهت ثبت نام گفت : فرصت تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی ایران را از دست ندهید.

علی نقی زاده ریاست مرکز بین الملل قشم در پایان با حضور در واحد آموزش و تحصیلات تکمیلی از مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سال 97 بازدید به عمل آورد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر