جمعه 7 اردیبهشت 1403  
اخبار
1398/7/23 سه‌شنبه
تغییر محل آزمون دانشجویان به مراکز خارج
تغییر محل آزمون دانشجویان داخل کشور به یکی از مراکز خارج از کشور

.

با عنایت به شروع نیمسال تحصیلی 99-98 و لزوم رعایت تقویم آموزشی دانشگاه، خواهشمند است دستور فرمایید اطلاعات ذیل به کلیه مراکز و واحدهای تابعه استان ابلاغ و در اسرع وقت اعمال گردد:
 

الف ثبت ظرفیت برای تغییر محل آزمون در مراکز/واحدها

1- با توجه به فضای فیزیکی مرکز/واحد مطابق با تقویم آموزشی خواهشمند است نسبت به ثبت ظرفیت کل به تفکیک هر سه مقطع اقدام نمایید.

2- مطابق تقویم آموزشی اعلام شده با توجه به اینکه از ترم 3981 امکان تغییر محل آزمون در سامانه گلستان برای دروس جبرانی دانشجویان مقطع تحصیلی دکتری مقدور می‌باشد، کلیه مراکز/واحدها نسبت به ثبت ظرفیت برای مقطع دکتری همانند سایر مقاطع اقدام نمایند.

3- به دانشجویان مقطع دکتری اطلاع رسانی فرمایید در صورت اخذ درس جبرانی و تمایل به تغییر محل آزمون، همانند سایر دانشجویان باید قبل از تاریخ تغییر محل آزمون نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایند و از این نیمسال به بعد به هیچ عنوان تغییر محل آزمون به صورت دستی برای این دانشجویان انجام نخواهد شد.

4- جهت جلوگیری از تغییر دستی شناسه اطلاعات آزمونی (NP) نسبت به شناسایی و اطلاع‌رسانی دانشجویان مددجویی که در خارج از مرکز محل تحصیل خود در ندامتگاه  بسر می‌برند، جهت تغییر محل آزمون اقدام نمایید.

ب ثبت ظرفیت برای تغییر محل آزمون در استان‌ها

مطابق تقویم آموزشی اعلام شده نسبت به پیگیری و اطمینان از ثبت ظرفیت در کلیه مقاطع مراکز و واحدهای خود اطمینان حاصل نمایید. ثبت ظرفیت صفر در مرکز /واحدی با نظارت و دستور مستقیم رییس محترم استان مقدور می‌باشد.

ج تغییرمحل آزمون دانشجویان داخل کشور به یکی از مراکز خارج از کشور

1- دانشجویان متقاضی تغییرمحل آزمون به یکی از مراکز خارج از کشور در صورت احراز تمام شرایط ذیل می‌‌توانند نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند:

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجو فقط به یکی از مراکز جدول ذیل مقدور می‌باشد:

جدول شماره 1

ردیف

مرکز - کشور

1

اربيل - عراق

2

ايروان-ارمنستان

3

باتومي - گرجستان

4

باكو - آذربايجان

5

تفليس- گرجستان

6

دبي- امارات

7

دوشنبه - تاجيكستان

8

كوالالامپور - مالزي

9

نخجوان-آذربايجان

  • در صورتیکه نوع آزمون دروس انتخاب واحد دانشجو در ترم مورد تقاضا، در سامانه گلستان تمام تستی باشند. ( بدیهی است چنانچه آزمون یکی یا بیشتر از دروس اخذ شده دانشجو تشریحی یا تستی-تشریحی باشند، تغییر محل آزمون ایشان به شعب خارج از کشور، امکان پذیر نمی باشد.)

2- درخواست این دانشجویان فوق باید حداکثر تا قبل از 14/08/98 به مرکز سنجش و آزمون ارسال و پس از بررسی و احراز شرایط بند 1، توسط این مرکز نسبت به تغییر محل آزمون در سامانه گلستان اقدام خواهد شد.

3- بر اساس صورت جلسه پنجاهمین نشست عادی هیأت امنای دانشگاه پیام نور هزینه تغییر محل آزمون دانشجویان داخل کشور که متقاضی تغییر محل آزمون به یکی از مراکز خارج از کشور می باشند مطابق جدول ذیل تعیین شده است:

ردیف

مقطع

هزینه تغییر محل آزمون

1

کارشناسی

به ازای هر واحد درسی باید 10 یورو

2

کارشناسی ارشد

به ازای هر واحد درسی باید  15 یورو


 
فايل هاي مربوطه :
مراکز و رشته هاي خارج از کشور.xlsx22.521 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر