سه‌شنبه 28 فروردین 1403  
تحصیلات تکمیلی
1397/7/18 چهارشنبه
شروع ثبت نام
قابل توجه کلیه نمایندگان (شروع ثبت نام)

.

 

قابل توجه کلیه نمایندگان



با توجه به شروع ثبت نام در روزهای آتی و ارائه دروس الکترونیکی به موارد ذیل لطفا توجه فرمایید :

1)     حضور در کلاسهای الکترونیکی نیز همچون کلاسهای حضوری اختیاری است، با این تفاوت کلاسهای الکترونیکی ضبط شده در هر زمان توسط دانشجو قابل بهره برداری می باشد.

2)     مشخصه دروس الکترونیکی کد درسشان با گروه ۹۰ تا ۹۸ ارائه می گردد در مقابل عنوان درس گزینه ی الکترونیکی و قطب ارائه کننده درج شده است.

3)     نحوه تشکیل کلاسهای الکترونیکی بدین صورت است که دانشجو ابتدا می بایست از طریق نام کاربری شماره دانشجویی و گذر واژه کدملی وارد سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس  lms.pnu.ac.ir  و از کلاسهای الکترونیکی بهره مند گردند.

4)     دانشجویان پس از ورود به سامانه آموزشی الکترونیکی در موعد مقرر از برنامه کلاسی دقیق خود مطلع شده و در ساعات مشخص از دروس الکترونیکی استفاده کنند.

5)     برای کلیه کلاسهای الکترونیکی همانند دروس عادی نمره میان ترم قابل اعمال بوده و نحوه اعمال نمره میان ترم و چگونگی شرکت در امتحان میان ترم در موعد تشکیل کلاسهای الکترونیکی ازسوی اساتید مربوطه به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد گردید.

6)     برگزاری امتحانات پایان ترم و منابع دروس الکترونیکی دقیقا همانند سایر دروس عادی در کارت آزمون مانند سایر دانشجویان در محل تحصیل دانشجو انجام خواهد شد.

 

 

با احترام

محبوبه حسنی

کارشناس ارشد سیستم گلستان خارج از کشور


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر