سه‌شنبه 28 فروردین 1403  
اخبار مراکز
1397/7/18 چهارشنبه
انعقاد تفاهم نامه مرکز قشم و اداره کل فنی و حرفه ای استان هرمزگان
انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز بین المللی قشم و اداره کل فنی و حرفه ای استان هرمزگان

.





انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم و اداره کل فنی و حرفه ای هرمزگان

 

تفاهم‏‎‎ نامه همکاری‏‏ های مشترک دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم واداره کل فنی و حرفه ای هرمزگان در دانشگاه پیام نور به عنوان مرجع مهارت آموزی جهت ارتقاء و افزایش مهارت های فنی و حرفه ای دانشجویان تحت عنوان راه اندازی مرکز (SCD) Students Competenccis Development  منعقد گردید.

 

این تفاهم نامه در نشستی مشترک در دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم به امضای دکتر مصطفی علی نقی زاده به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بین الملل قشم و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان سرکار خانم اسماء کریمی رسید.


همکاری این دو مرکز در حوزه های اولویت‌ دار توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای و فراهم سازی بستر اشتغال مولد دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی از جمله موارد همکاری این تفاهم نامه است.

این مهم گام موثری برای تقویت روابط و توسعه جایگاه علمی دانشگاه ها در سطح جزیره خواهد بود. و مطابق نقشه کلان آموزش در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ارتباط علمی دانشگاههای کشور با صنعت، این همکاری بستر مناسبی جهت تحقق این نیاز می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر